Atentie Cookie-urile sunt folosite pe acest site pentru a oferi cea mai buna experienta pentruutilizator. Daca veti continua, vom presupune ca sunteti de acord sa primiti cookie-uri de pe acest site. OK
9/9

    Se asigură returul în condiţiile în care:

  • Produsele se returnează în maximum 15 de zile calendaristice de la achiziţie;
  • Este prezentat în original documentul fiscal (factura/bonul fiscal) care dovedeşte achiziţionarea produselor în cauză (și documentele însoțitoare);
  • Produsele sunt obligatoriu returnate în ambalajul original (ambalajul în care au fost achiziționate) cu toate accesoriile și eticheta integre (fără urme de utilizare, deteriorare, lovire);
  • Produsele returnate sunt în stoc și din același lot;
  • Produsele nu fac parte din categoria produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate (ex. articole de îngrijire personală) cu excepția situației în care sunt încă sigilate;
  • Produsele returnate sunt la unitatea de ambalare/vânzare (pachet, rolă, cutie, sac, etc.);
  • Produsele se încadrează în termenul de valabilitate (NU expiră în mai puțin de 10% din totalul zilelor cuprinse în perioada de valabilitate);
    • NU se returnează şi NU se înlocuiesc decât din motive de conformitate următoarele produse/game de produse:

  • Acumulatorii, becurile obișnuite, becurile cu halogen (scoase din cutia originala);
  • Produsele vândute la metru şi cele din materiale textile, precum şi produsele personalizate la cererea şi după specificațiile clientului 
  • Nu se acceptă returnarea produselor folosite sau asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.


    RESTITUIREA SUMELOR PROVENITE DIN SERVICIUL DE RETUR SE VA FACE ASTFEL:

    - În numerar, pentru sumele plătite în numerar în magazin;

    Notă: În cazul clienților persoane juridice, este necesară eliberarea unei chitanțe de către aceștia pentru restituirea sumei în numerar (conform OMFP nr. 2634/2015), în caz contrar suma va fi restituită prin bancă;

    - Prin virament bancar, pentru plățile efectuate prin bancă (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar (în cazul solicitării returului la o dată ulterioară vânzării);

    - Prin transmiterea către bancă a solicitării de anulare/refacere a tranzacției, în cazul în care plata s-a efectuat cu card bancar (în cazul în care produsele se returnează în aceeași zi în care s-a efectuat plata sau în toate cazurile în care produsele au fost achiziționate cu plata în rate - cu card de credit).

    Pentru produsele achiziționate cu bonuri cadou se acceptă returul doar în cazul achiziționării unui nou produs, a cărei valoare să fie mai mare sau egală cu valoarea produsului returnat.

    Notă: Nu se acceptă returul produselor achiziţionate prin Programul naţional de înlocuire a echipamentelor electrice şi electronice uzate cu unele mai performante din punct de vedere energetic (programul „Rabla pentru electrocasnice”, program finanţat de Ministerul Mediului, prin Administraţia Fondului pentru Mediu ).